perjantai 19. kesäkuuta 2009

Juhannusaatto

On juhannusaatto, suomalaisten tärkeä keskikesän juhla. Poimin maljakkoon kieloja. Kielo on Suomen kansalliskukka.
Juhannukseen kuuluvat myös koivut. Olimme juuri uimassa tässä rannalla, pian grillaamme kana- ja vihannesvartaita ja menemme saunaan.

2 kommenttia:

Ruiskaunokki kirjoitti...

Teillä ei siis mitä ilmeisimminkään - sada?

Hyvää ja tunnelmallista juhannusta! :)

Kirlah kirjoitti...

Ei satanut juhannusaattona, oli kaunis päivä. Mutta tänään, juhannuspäivänä ehkä sataa, nyt on taivas niin harmaa.