perjantai 26. kesäkuuta 2009

Luostareissa

Kävimme ystävän kanssa Lintulan nunnaluostarissa Heinävedellä. Kävimme myös Valamon munkkiluostarissa.
Mit meiner Freundin habe ich das Nonnenkloster Lintula in Heinävesi besucht. Wir haben auch das Mönchenkloster Valamo besichtigt.
Lintulan luostarin kirkko ja nunna.
Die Kirche des Nonnenklosters und eine Nonne.
Ostin Lintulasta kellon. Ihmettelin kerran, miksi minulla on paljon kelloja. Mutta ymmärrän, että ihmiset haluavat ostaa opettajalle kellon! Olen nyt alkanut kerätä niitä.

In Lintula habe ich ein Glöckchen gekauft. Es hat mich gewundert, warum ich viele Glöckchen habe, aber dann habe ich verstanden, dass die Leute einer Lehrerin gern ein Glöckchen kaufen. Jetzt habe ich begonnen, sie zu sammeln.

2 kommenttia:

Hanneles paradis kirjoitti...

Kiva nähdä kuvasi. Venäjällä vain käynyt luostarissa, piti olla oikeat vaatteet ja huivi päässä.Joulukellonkin tarvitsisit..

Kirlah kirjoitti...

Hih, katsohan Hannele tarkkaan. Neljäs kello on joulukello. Siinä on joulupukin kuva.