perjantai 7. elokuuta 2009

Aatun kesäloma

Aatu-lapsenlapsi oli ongella ja sai ison lahnan.
Der Enkel Aatu hat einen grossen Brachsen bekommen.
Olimme järvellä myös melomassa. Aatu vähän pelkäsi. Pelastusliivit ovat tärkeät!
Wir sind mit dem Enkel auch gepaddelt. Aatu hatte ein bisschen Angst. Eine Schwimmweste darf man nicht vergessen!
Järvessä on kirkas vesi. Vedessä on hauska uittaa laivaa ja leikkiä hiekkaleikkejä.
Das Wasser im Saimaa-See ist rein und klar. Gut geeignet zum Spielen.

Ei kommentteja: