perjantai 21. elokuuta 2009

Kaalikääryleet

Vain kerran vuodessa teen kaalikääryleitä. Tänään oli se päivä, ja siihen meni aikaa kolme tuntia!
Ich mache nur einmal im Jahr Kohlrouladen. Und der Tag war eben heute. Drei Stunden hat es gedauert!

6 kommenttia:

Tuula kirjoitti...

Isanta on pyytanyt naita vakertamaan nyt syksylla, vaan en ole viela innostunut. Itselleni teen niita lihattomana, kasvistaytteella. Hyvia on nekin.

Kirlah kirjoitti...

Tuula, itsetehdyt kaalikääryleet ovat todella hyviä, parempia kuin kaupasta ostetut, mutta niiden tekemisen aloittaminen vaatii todella erityisen inspiraation.

Nurkkalintu kirjoitti...

Kaalikääryleiden valmistajat ovat suuren ihailuni kohde. Kunpa sitä erityistä inspiraatiota olisi ostettavissa valmiiden kääryleiden lailla.

Kirlah kirjoitti...

Nurkkalintu: Sanopa muuta. Ihme, että minulle sentään kerran vuodessa vielä tuollainen inspiraatio tulee.

Helena kirjoitti...

Onnittelut! En kykene, malta, ehdi tai edes tule ajatelleeksi, että näitä hyviä vanhoja taideteoksia voisi itse tehdä. En kyllä syö kaupasta ostettujakaan.

Kirlah kirjoitti...

Helena: en koskaan osta kaupasta, syön kyllä, jos jossain on tarjolla. Mutta itsetehdyt ovat ihan eri makuisiakin.