keskiviikko 19. elokuuta 2009

Kinderparadies

Lapsenlapsi oli taas pari päivää kylässä. Mummon vintiltä löytyy lapselle aarteita. Siellä on smurfeja.
Der Enkel war wieder ein paar Tage zu Besuch. Auf dem Dachboden bei den Grosseltern gibt es Schätze für ein kleines Kind. Da gibt es Schlümpfe.
Vintiltä löytyy myös monta hyllyllistä Aku Ankka -hahmoja, dinosauruksia, kotieläimiä, kynttilähahmoja, simpukoita, pehmoleluja...
Auf dem Dachboden gibt es auch Donald Duck -Figuren, Dinosaurien, Haustiere, Kerzenfiguren, Muscheln, Kuscheltiere...
Ja tietysti kaksi isoa laatikollista legoja, joista voi rakentaa vaikka rautatieaseman.
Und natürlich auch zwei grosse Kästen Lego-Klötzchen, aus denen man zum Beispiel einen Bahnhof bauen kann.
Ja siellä on myös kansallispukuisia nukkeja.
Und da gibt es auch Trachtenpuppen.

Ei kommentteja: