sunnuntai 16. elokuuta 2009

Oudot silmälasit

Löysimme tällaiset silmälasit ojasta. Ihan uudet. Miksi ne oli heitetty pois? Mikä tarkoitus näillä on, ehkä naamiaisasu?
Wir haben eine solche Brille gefunden. Völlig neu, aber warum war sie weggeworfen? Und wofür braucht man so eine Brille, vielleicht eine Maske?

2 kommenttia:

Marja-Leena Kirjonen kirjoitti...

Kiva lukea tätä blogiasi. Olen koulussa lukenut ns. pitkän saksan, mutta, kun en ole ko. kieltä tarvinnut, se on päässyt aika kesannolle. Blogisi palauttaa sanoja kivasti mieleen vähän kerrassaan.

Kirlah kirjoitti...

Kiitos kuulla, Marja-Leena. Kiva että on jotain hyötyä.