sunnuntai 23. elokuuta 2009

Taideteoksia pyykistä

Pyykki palaa! Ei, vaan olin ripustanut pyykin illalla ulos kuivumaan. Kun aurinko aamulla lämmitti kylmää märkää pyykkiä, siitä nousi höyryä.
Die Wäsche brennt! Nein, nein! Ich hatte am Abend die Wäsche draussen zum Trocknen aufgehängt. Als die Sonne am Morgen die kalte und nasse Wäsche wärmte, dampften die Kleider.
Onko tämä taideteos? On. Kun kuvasin pyykkiä, en huomannut, kun mies oli tullut viereeni ja alkoi puhua. Säikähdin niin, että pyykkikuvasta tuli tällainen.
Ist das ein Kunstwerk? Ja. Als ich die Wäsche fotografierte, bemerkte ich nicht, wie der Mann neben mich gekommen war. Als er zu sprechen begann, erschrak ich mich so, dass das Photo wie ein Kunstwerk aussieht.

2 kommenttia:

Nurkkalintu kirjoitti...

Hyvänmielenpostaus! :D
Alankin harjoitella "taidekuvaamista" tällä tyylillä.

Kirlah kirjoitti...

Minulle tämä on ainoa "taidekuvauslaji" joka sopii.