sunnuntai 6. syyskuuta 2009

Helsingissä

Viikonloppuna olimme tyttären luona kylässä Helsingin lähellä. Tuomiokirkko on jykevä ja mahtava. Helsinkiä kutsutaan myös Pohjolan valkeaksi kaupungiksi.
Am Wochenende waren wir in der Nähe von Helsinki, bei unserer Tochter zu Besuch. Der Dom in Helsinki ist mächtig und prächtig. Helsinki ist auch Die weisse Stadt des Nordens genannt.
Suomalaisia jäänmurtajia.
Finnische Eisbrecher.
Korkeasaaren puistomainen eläintarha on viihtyisä ja hyvinhoidettu. Flamingot nukkuvat yhdellä jalalla seisoen.
Der Tierapark Korkeasaari ist ein richtiger Park mit Grünanlagen, gemütlich und gut gepflegt. Die Flamingos stehen auf einem Bein und schlafen.
Kotimatkalla. Vaaleanpunaista kuin flamingot.
Auf dem Heimweg. Rosarot wie die Flamingos.

4 kommenttia:

Nurkkalintu kirjoitti...

Silmäni lepäävät alimmassa kuvassa :)

Kirlah kirjoitti...

Nurkkalintu: tällaisissa maisemissa minulla on etuoikeus asua. Kun vain saisi kaadetuksi kaikki puut pois,e ttä näkisi niitä hienoja maisemia :DD

Susy kirjoitti...

Olá

Que paisagem magnifica,somos previlegiados por vivermos num planeta tão lindo!!!
Saúde e paz!!!
Susy Pavlov

Kirlah kirjoitti...

Susy: Ja, es stimmt! Es gibt viele schöne Stellen in der Welt.