tiistai 29. syyskuuta 2009

Kasveilla kaunista - Schönes mit Pflanzen

Kerään kesällä luonnosta kaikkea mahdollista: kasveja, sieniä, myös sipulinkuoret säästän.
Im Sommer sammle ich in der Natur alles Mögliche: Pflanzen und Pilze, sogar die Zwiebelschalen spare ich.
Sitten värjään villalankaa kasveilla.
Dann färbe ich Wollgarn mit Pflanzen.

Kasvivärjätyistä langoista neulon villatakkeja ja villapaitoja. Nämä olen neulonut kaksi vuotta sitten.
Aus Pflanzengefärbtem Garn stricke ich Wolljacken und Pullover. Diese habe ich vor zwei Jahren gestrickt.

6 kommenttia:

Allu kirjoitti...

Meine Güte, WANN machst du das alles?!

Helena kirjoitti...

Jösses! Ja vielä bloggaat!

Nurkkalintu kirjoitti...

OOH! :O
Nuo langat saavat minut hepulin partaalle!
Upeat neuleet :)

Onko sinun vrk:ssasi enemmän tunteja kuin muilla?

Kirlah kirjoitti...

Allu: Wenn ich Zeit habe ;)

Helena: Mutta tuo kaikkihan tapahtuu pitkän ajan kuluessa. Aina vähän silloin tällöin. En ole mikään ihmeidentekijä.

Nurkkalintu: Kasvivärjäyskin on näköjään kiva harrastus, kun siihen vain ryhtyy.
Ei ole enempää tunteja, juurihan minä olen ehtinyt valittaa blogissanikin kiirettä.

Yaelian kirjoitti...

Ooh miten upeita värejä!! Saako edes kaupasta noin kauniita värisävyjä...Ja nuo villapuserot ovat tosi kauniita.

Anonyymi kirjoitti...

kaupastahan niitä just ei saa - nimittäin noita ihania värisävyjä - just siks kannattaa värjätä ite