perjantai 4. syyskuuta 2009

Koiratkin kutistuvat - Auch die Hunde schrumpfen

Minulle on usein käynyt, että olen pessyt villapaidan tai villatakin pesukoneessa 90 asteessa. Pesun jälkeen vaate on kutistunut ja mahtuu vain nukelle.

Mir ist es oft passiert, dass ich einen Pullover oder eine Wolljacke in der Waschmaschine in 90 Grad gewaschen habe. Nach dem Waschen ist das Kleid eingegangen und passt nur einer Puppe an.
Naapurille on käynyt huonommin. Hän tuli eilen minua vastaan ison metrin korkuisen koiran kanssa. Tänään hän tuli minikokoiseksi kutistuneen koiran kanssa. Olikohan hänkin pessyt koiran liian kuumassa?

Der Nachbarin ist es schlechter gegangen. Sie kam mir gestern mit einem meterhohen Hund entgegen. Heute kam sie mit einem minikleinen, geschrumpften Hund. Auch sie hatte wohl den Hund in zu grosser Temperatur gewaschen?

2 kommenttia:

Tuula kirjoitti...

Taalla mina naureskelen tuolle koirajutulle :D.

Kirlah kirjoitti...

Väistämättä tuli mieleen kutistunut koira, kun oli ihan samannäköinen, mutta puolta pienempi :D