keskiviikko 9. syyskuuta 2009

Omenasatoa

Puutarhan marjat on kaikki syöty. Nyt on luumujen vuoro.
Die Beeren im Garten sind aufgegessen worden. Jetzt sind die Pflaumen dran.
Myös omenat ovat jo kypsiä.
Auch die Äpfel sind schon reif.

Omenia tulee liikaa. Niitä joutuu viemään myös kompostiin.
Wir bekommen zu viele Äpfel. Einen grossen Teil muss man in den Kompost bringen.

Tein omenapiirakkaa.
Ich habe Apfelkuchen gemacht.

2 kommenttia:

Nurkkalintu kirjoitti...

Meidän puumme omenat ovat vielä puussa. Muutama on tipahtanut, joten alkanevat olla kypsiä.

Kirlah kirjoitti...

Minua surettaa, että suomalaiset omenat eivät tahdo kelvata edes ilmaiseksi kenellekään. Ihmiset ostavat mieluummin kaupasta myrkytettyjä ulkomaisia.