sunnuntai 11. lokakuuta 2009

Avajaiset - Eröffnung

Tytär on perustanut oman yrityksen.
Die Tochter hat ein eigenes Unternehmen gegründet.
Eilen hän tarjosi kaikille asiakkaille avajaiskahvit. Minäkin olin keittämässä kahvia.
Gestern wurden alle Kunden zur Eröffnung mit Kaffee und Kuchen eingeladen. Auch ich habe da Kaffee gekocht.

6 kommenttia:

Yaelian kirjoitti...

Onnea tyttäresi yritykselle!

Allu kirjoitti...

Guten Start!

Tuula kirjoitti...

Onnea yrittajalle!

Helena kirjoitti...

Hienoa! Mahtavat onnittelut ja menestyksen toivotukset!

Nurkkalintu kirjoitti...

Onnea ja menestystä!

Kirlah kirjoitti...

Kiitos onnentoivotuksista. Onnea todella tarvitaan. Välitän toivotukset asianomaiselle.