keskiviikko 7. lokakuuta 2009

Harrastuksia - Hobbys

Kansalaisopiston kurssit ovat alkaneet. Käyn kirjallisuuspiirissä kerran kuukaudessa. Ensi kerraksi jokainen lukee itse valitsemansa kirjan.

Die Kurse an der Volkshochschule haben begonnen. Wir haben einen Literaturkreis einmal im Monat. Für das nächste Mal kann jeder ein selbst gewähltes Buch lesen.

Kaksi kertaa viikossa minulla on liikuntaa urheiluhallissa.
Zweimal in der Woche habe ich Fitness oder Aerobic in der Sporthalle.

Ei kommentteja: