maanantai 19. lokakuuta 2009

Heinänkuivatusta - Heu trocknen

Tyttären kissat tulevat usein hoitoon ja syövät mielellään heinää.
Die Katzen der Tochter kommen oft zu Besuch, sie fressen gern Heu.

Siksi täytyy valmistautua hyvin talvea varten ja kuivattaa myös heinää. Viljantähkiä kuivatamme joulukoristeisiin.
Darum müssen wir uns gut für den Winter vorbereiten und Heu trocknen. Getreideähren trocknen wir für Weihnachtsdekorationen.

4 kommenttia:

Nurkkalintu kirjoitti...

Komia kissi, - ja hyvä ilme =)

Kirlah kirjoitti...

Ja niitä kissiä on kaksi samanlaista komiaa!

Hannele kirjoitti...

Kissanheinäsiemeniä on myytävässä, kait eläikaupoissa. Istutetaan vatiin, niin kuin ne pääsiäisheinät..

Kirlah kirjoitti...

Hannele, itse asiassa olin ostanutkin juuri hiljattain siemeniä ja aioin kuvata pussinkin, mutta unohdin. Oli muuten ensimmäinen kerta, kun näin kissanheinää myyytävänä.