maanantai 12. lokakuuta 2009

Syystöitä - Herbstarbeiten

Syksylläkin on puutarhassa vielä kukkia.
Auch im Herbst gibt es noch Blumen im Garten.
Syksy on ollut lämpimämpi ja aurinkoisempi kuin tavallisesti. Puissa on vielä vihreät lehdet.
Der Herbst ist ungewöhnlich warm und sonnig gewesen. Die Bäume haben noch grüne Blätter.
Siitä huolimatta aloitin eilen jo haravoida lehtiä kompostiin.
Trotzdem habe ich gestern begonnen, die Blätter in den Kompost zu rechen.

2 kommenttia:

Marja-Leena kirjoitti...

Onpa ihana oma piha

Kirlah kirjoitti...

Marja-Leena: samaa mieltä, se on ihana.