tiistai 10. marraskuuta 2009

Taas syntymäpäivät - Wieder Geburtstag

Tyttären anoppi täytti tänään 80 vuotta, hän on siis yhtä vanha kuin minun äitini. Meidän lapsenlapsemme istuu tässä toisen mummonsa sylissä.

Die Schwiegermutter der Tochter wurde heute 80 Jahre alt. Sie ist also ebenso alt wie meine eigene Mutter. Der Enkel sitzt im Schoss seiner anderen Oma.
Matka kesti puoli tuntia pitempään kuin tavallisesti valtavan lumipyryn takia. Muutama omenakin on jäänyt puuhun. (klikkaa kuvaa!)
Die Fahrt hat eine halbe Stunde länger als gewöhnlich wegen starken Schneefalls gedauert. Einige Äpfel sind noch im Baum geblieben. (Das Bild klicken!)

3 kommenttia:

Annikki kirjoitti...

onpas hauska kuva tämä!!!!!!!!!!! ihana

Nurkkalintu kirjoitti...

Niin on nyt talvi lumineen siellä ja täällä!
Yritetähän tarjeta!

Kirlah kirjoitti...

Annikki: tarkoittanet tuota puun kuvaa. Se oli luonnossa vielä parempi. En mitenkään onnistunut vangitsemaan kuvaan sitä kauneutta.

Nurkkalintu: Tuolla tulikin lunta yli 10 cm ja kaikki oli niin jouluisen kaunista. Kotona ei ollut sillaikaa tullut kuin vähän nimeksi. Niin voi erilaista olla eri puolilla Suomea.