perjantai 24. heinäkuuta 2009

Kesäharrastuksia

Puutarhassa on nyt valkoisia kukkia. Nämä kellokukat leviävät helposti. Niitä ei tarvitse paljon hoitaa.
Uusi tikkataulu ja viisi tikkaa. Tikanheitto on hyvää ajankulua kesällä.

torstai 9. heinäkuuta 2009

Suomalainen kirahvi

Tämä kirahvi on tehty verkosta. Punkaharjun Taidekeskus Retretissä on paljon muitakin taideteoksia, jotka on tehty verkosta.

sunnuntai 5. heinäkuuta 2009

Häät

Häät. Morsian ja sulhanen leikkaavat hääkakkua.
Nyt he ovat naimisissa ja lähtevät häämatkalle viettämään kuherruskuukautta.

torstai 2. heinäkuuta 2009

Kesälehmä

Kesäkukkia maljakossa. Ja kesälehmä. Ovelle tuli puolalainen mies ja myi puulehmiä. Ostimme yhden.
Kesän ensimmäiset kotimaiset mansikat. Söimme ne jälkiruoaksi.