sunnuntai 10. tammikuuta 2010

Eläimillä ei ole helppoa - Die Tiere haben es nicht leicht

Eläimillä ei ole helppoa. Talitiainen nojasi koko illan ikkunaan, se haki kai lämpöä.
Die Tiere haben es jetzt nicht leicht. Eine Kohlmeise hat sich den ganzen Abend gegen das Fenster gelehnt. Sie hat vielleicht Wärme gesucht.
Ehkä se saikin lämpöä ikkunoiden läpi. Aamulla se löytyi kuitenkin ikkunan alta kuolleena.
Vielleicht hat sie Wärme durch die Fenster bekommen. Am Morgen lag sie aber tot unter dem Fenster.

3 kommenttia:

Nurkkalintu kirjoitti...

Lintu-parka :(

Kirlah kirjoitti...

Onneksi emme tavallisesti näe eläinten kärsimyksiä. Ne ovat niin sydäntä särkeviä.

Leena Lumi kirjoitti...

Kauheeta! Minä empatoin, vaikka en näekään.