maanantai 11. tammikuuta 2010

Paksuja kirjoja - Dicke Bücher


Joululomalla askaroin näiden tiiliskivikirjojen parissa: Stieg Larssonin Tyttö joka leikki tulella ja Pilvilinna joka romahti. Ensimmäisen osan eli Miehet jotka vihaavat naisia olin lukenut jo aiemmin. Näistä keskustellaan ensi viikolla kirjallisuuspiirissä.

In den Weihnachtsferien habe ich mich mit diesen ziegeldicken Büchern beschäftigt: Stieg Larssons Verdammnis und Vergebung. Den ersten Teil Verblendung hatte ich schon früher gelesen. Diese Bücher diskuteieren wir nächste Woche im Literaturkreis.

2 kommenttia:

Rosina kirjoitti...

Pitääkin hakea kirjastosta Stieg Larssonin kirjoja, en ole niihin vielä tutustunut.
En pysty lukemaan kovin jännittäviä tai raakuuksia kuvaavia kirjoja.
Minkähänlaisia kirjoja nämä ovat?

Kirlah kirjoitti...

Nämä ovat jännittäviä, mutta samalla valaisevat yhteiskunnan epäkohtia.
Itse en myöskään lue juuri jännittäviä enkä tavallisia dekkareita, mutta nämä ovat aivan omaa luokkaansa...