keskiviikko 10. maaliskuuta 2010

Kuvia talvilomalta - Bilder vom Winterurlaub

Viikon matkalla Azoreilla hiihtolomalla. Näkymä Galoura-hotellista merelle.
Ich war eine Woche auf Winterurlaub auf den Azoren (Habichtinseln). Ein Ausblick vom Hotel Galoura.
Iltanäkymä hotellin parvekkeelta kauemmas merelle.
Noch ein Blick am Abend ein bisschen weiter auf das Meer.
Puutarhaa pääkaupungissa.
Garten in der Hauptstadt.
Pääkaupunki Ponta Delgada.
Die Hauptstadt Ponta Delgada.

2 kommenttia:

Nurkkalintu kirjoitti...

Kauniita talvilomakuvia, jotka näyttävät ihanilta kesälomakuvilta :)

Kirlah kirjoitti...

hih, kesälomaltahan se tuntuikin. outoa oli katsoa takaisin tullessa, kun talo on melkein jo lumen alla. :)