maanantai 7. kesäkuuta 2010

Ei yhtään lunta - Kein Schnee

Oli kesä tai talvi, piha on aina yhtä valkoinen. Mutta tämä ei ole lunta!
Ob Sommer oder Winter, der Hof sieht immer ebenso weiss aus. Das ist aber kein Schnee!
Kuka olisi uskonut tätä kaksi kuukautta sitten!
Wer hätte das vor zwei Monaten geglaubt?
Tämäkään ei ole lunta!
Auch das ist nicht Schnee!
Aatu harjoittelee jousipyssyllä ampumista.
Aatu trainiert Bogenschiessen.
Liian kuumakin on. Täytyy istua varjossa.
Es ist auch zu heiss. Man muss im Schatten sitzen.

Ei kommentteja: