perjantai 25. kesäkuuta 2010

Kuvia Lapista - Noch einige bilder von Lappland

Kalanlippoamisvälineitä ja Kukkolankoski Tornionjoessa.
Fischfanggeräte und Kukkolankoski-Stromschnelle im Fluss Tornionjoki an der schwedischen Grenze.

Lapin kukkia: kurjenkanerva, tunturikurjenherne, suokukka, suomuurain ja ruohokanukka.
Blumen in Lappland: Bergheide, Alpen-Tragant, Rosmarinheide, Moltebeere und Schwedischer Hartriegel.
Lampaita.
Schafe.
Joki voi olla paikoin näinkin kapea! - Ein Fluss kann stellenweise so schmal sein!
Lunta Nordkapissa. - Schnee in Nordkapp in Norwegen.
Poroaitaa Pallaksella. - Rentierzaun beim Fjell Pallas.
Puita talven varalle Inarissa. - Holz für den Winter in Inari.
Suomalaisia korukiviä Kemin jalokivigalleriassa. - Finnische Schmucksteine in der Juweliergalerie in Kemi.

Ei kommentteja: