lauantai 12. kesäkuuta 2010

Perunarieskoja

Tänään leivoin tällaisia perunarieskoja perunamuusista ja jauhoista. Keiton kanssa hyviä.
Heute habe ich solches "Brot" aus Kartoffelpüree und Mehl gebacken. Schmecken gut mit Suppe.

4 kommenttia:

pau kirjoitti...

Ai, kun tuli vesi kielelle, vaikka en ole edes nälkäinen! Taidanpa tehdä jonain päivänä :)
Mukavaa pyhäpäivää!

Kirlah kirjoitti...

Pau: ja hyviä olivatkin, ainakin vieraatkin tykkäsivät. Tällaiset yksinkertaiset kunnon suomalaiset ruoat alkavat olla harvinaisia.
Muuten: juuri näitä paikalliset nimittävät perunalimpuiksi, mikä aiheuttaa suuria väärinkäsityksiä turistien keskuudessa.

Nurkkalintu kirjoitti...

Nam, varmasti hyviä rieskoja. Limpuilta eivät näytä...

Onnellista kesää ja lomaa!

Kirlah kirjoitti...

Nurkkalintu: en minäkään sanoisi niitä limpuiksi, mutta täkäläiset nimittävät juuri näitä perunalimpuiksi. Outoa :)