maanantai 26. heinäkuuta 2010

Hautajaisissa - Die Beerdigung

Polttohautaaminen on yleistynyt Suomessa. Wikipedian mukaan 36 % polttohaudataan Suomessa, Helsingissä 78 %. Kuvassa Seinäjoen uurnalehto.
Die Feuerbestattung ist in Finnland üblicher geworden. Nach Wikipedia werden in Finnland 36 % der Leichen verbrannt, in Helsinki 78 %. Hier der Urnenfriedhof der Stadt Seinäjoki.
Mutta minun isäni haudattiin toissapäivänä perinteisesti.
Aber mein Vater wurde vorgestern traditionell beerdigt.

2 kommenttia:

Yaelian kirjoitti...

Osanottoni isäsi poismenon johdosta.

Kirlah kirjoitti...

Kiitos Yaelian.