maanantai 12. heinäkuuta 2010

Kukkaniitty - Blumenwiese

Kaikkea nurmikkoa ei pidä leikata. Jätämme aina pieniä läikkiä leikkaamatta. Niin saa automaattisesti ja ilmaiseksi hienon kukkakedon,
Den ganzen Rasen soll man nicht mähen. Wir lassen immer einen kleinen Flecken wachsen, ohne zu mähen. So bekommt man automatisch und kostenlos eine schöne Blumenwiese,
joka houkuttelee perhosia.
die Schmetterlinge lockt.

Puutarhakukatkin tykkäävät, kun on lämmintä. Yhä vain yli 30 asteen helteet jatkuvat.
Auch die Gartenblumen mögen die Wärme. Die Hitzewelle mit über 30 Grad setzt sich fort.

Ei kommentteja: