lauantai 18. syyskuuta 2010

Sienimetsässä - Im Wald findet man Steinpilze

  

Eilen tyttären perhe keräsi tällaisen määrän herkkutatteja. Ykkösluokan sienet he myivät, kakkosluokan pitivät itse ja kuivasivat.
Gestern hat die Familie meiner Tochter so viele Steinpilze gesammelt. Die Pilze der ersten Klasse haben sie verkauft, die der zweiten Klasse haben sie getrocknet und behalten sie selbst.

4 kommenttia:

Tuula kirjoitti...

Vau mika sienisaalis! Olisipa ihana loytaa herkkutatteja.

Kirlah kirjoitti...

Tuula: Näitäkään ei aina löydä. Tänä vuonna näytti olevan suotuisaa juuri näille.

Leovi kirjoitti...

Con las setas hay que tener mucho cuidado.

Kirlah kirjoitti...

Leovi: Pero tomo sólo setas que conozco!