torstai 9. syyskuuta 2010

Tyyni ilta - Stiller Abend



Tänä iltana oli niin tyyni ja kaunis ilma, että oli pakko mennä melomaan.
Heute abend war das Wetter so still und schön, dass man unbedingt paddeln gehen musste.


 Kaikki näkyy kaksinkertaisena.
Alles verdoppelt.

  Joka säällä maisema on erilainen.
Bei jedem Wetter sehen die Landschaften anders aus.



Pitkän kuuman ja kuivan kesän jälkeen vesi on laskenut huomattavasti.
Nach dem heissen und trockenen Sommer ist das Wasser sehr viel gesunken.

Pilviä yllä ja alla. Ainakin siltä näyttää.
Wolken, über und unter dem Wasser. Sieht wenigstens so aus.

7 kommenttia:

Rosina kirjoitti...

Loistavia kuvia. :)
Tunnustan että kadehdin asuinpaikkaasi.

Kirlah kirjoitti...

Rosina: mutta et varmaan uskokaan, että en aikoinani ymmärtänyt antaa vesistölle mitään arvoa tänne tullessani. Pelkäsin vettä kuollakseni, koska en osannut uidakaan, enkä antanut miehen soutuveneessäkään istuessamme eetääntyä viittä metriä kauemmaksi rannasta.
Nyt on toisin! Ihminen kykenee näköjään tekemään vaikka mitä sellaistakin, mihin ei ole lapsesta asti tottunut! Kaikki on mahdollista.

Pia kirjoitti...

Aivan yli-ihania kuvia!

Kirlah kirjoitti...

Pia: kiitos kiitos, Saimaan suurilla selillä on harvoin näin tyyntä, joten harvinaisiakin ovat.

Yaelian kirjoitti...

Aivan mahtavan upeita maisemia kuvissasi.

Kirlah kirjoitti...

yaelian: kiitos kiitos, kyllä ne ovat mahtavia luonnossakin. :)

Nurkkalintu kirjoitti...

Mykistävän kauniita kuvia!