keskiviikko 6. lokakuuta 2010

Mikkelissä - In Mikkeli

 Saksalainen  opettaja oli meillä vieraana muutaman päivän. Kävimme mm. Mikkelissä ja matkalla sinne...
Eine deutsche Lehrerin war bei uns ein paar Tage zu Besuch. Wir waren u.a. in Mikkeli und auf dem Weg dahin...

 ...näimme tällaisia maisemia.
...haben wir solche Aussichten gesehen.


 Mikkelissä Kenkäveron entinen pappila. Nykyisin ravintola, ja alueella on käsityöläispajoja ja myymälä sekä näyttelypuutarha ja taimimyymälä.
Das ist das ehemalige Pfarrhaus Kenkävero in Mikkeli. Hetzutage als Restaurant, auf dem Gebiet kann man auch Arbeiten der Handwerker kaufen, den Garten bewundern und Pflanzen kaufen.


Mikkelin kirkko.
Die Kirche der Stadt Mikkeli.

2 kommenttia:

Pia kirjoitti...

Hei.Meillä on kesämökki täällä Mikkelin Anttolan saaristossa.Isä asuu lähellä Mikkelin keskustaa.Hienoja kuvia!

Kirlah kirjoitti...

Pia: jaa, no sittenhän sinä osaat eteläsavovakin!