maanantai 1. marraskuuta 2010

Kaktus kukkii - Der Kaktus blüht


Valkoinen lehtikaktus alkoi kukkia. Siinä on tänä vuonna erityisen paljon kukkia. Kaktuksen saa hyvin kukkiman, kun vie sen keväällä ulos ja unohtaa sinne. Vasta syksyllä tuo kasvin sisälle ja heti alkaa tulla nuppuja.
Der weisse Weihnachtskaktus hat begonnen zu blühen. In diesem Jahr hat er besonders viele Blüten. Die beste Weise einen Kaktus zum Blühen zu bringen ist, wenn man ihn im Frühling hinausbringt und da vergisst. Erst im Herbst soll man ihn reinbringen, und bald erscheinen die Knospen.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kerrassaan upeasti kukkii kaktuksesi.

Marjatta

Kirlah kirjoitti...

Marjatta: ja kukkia tulee vain koko ajan lisää.