sunnuntai 16. tammikuuta 2011

Talvikuvia - Winterbilder

 Muutamia talvikuvia: Varpunen lämmittelee auringossa.
Einige Winterbilder: Ein Sperling wärmt sich in der Sonne.

Enkeleitä lumessa.
Engel im Schnee.


Kaikkea tarvitaan: suksia, potkukelkka ja lumikola. Kuvan ottamisen jälkeen (4.1.) on tullut uutta lunta jo kaksinkertainen määrä.
Alles Mögliche wird gebraucht: Skier, Tretschlitten und Schneeräumer. Das Foto ist am 4.1. aufgenommen worden. Danach haben wir schon zweimal so viel neuen Schnee bekommen.

8 kommenttia:

seijastiina kirjoitti...

Kaunis lintukuva, niistä minä pidän ♥
Apua, lumienkelit on tekemättä, pitikö lähteä ulos :)

Kirlah kirjoitti...

seijastiina: minäkin tykkään lintukuvista, kuten myös muista eläinkuvista ja luonnosta yleensäkin.
(Tietysti pitää mennä lumienkeleitä tekemään, tai ainakin ulos ;)

Rosina kirjoitti...

Aivan ihania talvikuvia!
Lunta tulvillaan on nyt Suomenmaa! :)

Kirlah kirjoitti...

Rosina: Lumi tekee maisemat kauniiksi, mutta on siinä se varjopuolensakin: uutta lunta oli yöllä tännekin tullut taas 20 cm lisää! Onneksi meillä on lumilinko, muuten ei tulisi mitään elämästä.

anja kirjoitti...

Hieno enkelinkuva lumessa! Lapsena aina tehtiin koulumatkalla näitä enkelinkuvia tienvarren vitivalkeaan lumeen....

Kirlah kirjoitti...

Anja: minä en juuri viitsinyt enkelinkuvia lapsena tehdä, siollä ei ollut kivaa, kun lumi meni niskaan. :)

Pia kirjoitti...

enkelin kuvia tehtiin aina meillä päin.Se oli kivaa. Hienoja kuvia.

Kirlah kirjoitti...

Pia: talvella on hankala saada hienoja kuvia, kun aurinko paistaa niin harvoin. Tahtovat tulla sinertäviä, vaikka oilven raosta kurkistaisi aurinkokin. Nuo valoisat kuvat ovat Annikin, joka on jossain vaiheessa onnistunut näkemään aurinkoakin.