tiistai 15. maaliskuuta 2011

Talviulkoilua - Sportlicher Nachmittag

Tänää oli taas TYKY-päivä. Tällä kertaa talviliikunnan merkeissä.
Heute hat der Arbeitgeber uns wieder allerlei Wintersportaktivitäten veranstaltet.

Oli hiihtoa, sauvakävelyä tai muuten vain kävelyä.
Es gab Skilaufen, Nordic walking oder ganz einfach nur Spazieren.

Lopuksi paistoimme makkaraa nuotiolla ja joimme kuumaa mehua.
Und nach dem sportlichen Nachmittag haben wir Wurst gegrillt und heissen Saft getrunken.

Sää oli mitä parhain. Aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta.
Besseres Wetter hätte man nicht haben können: die Sonne schien vom klaren Himmel.

Ei kommentteja: