maanantai 25. huhtikuuta 2011

Nyt näyttää tällaiselta - Jetzt sieht es so aus

 Lumet ovat kohta hävinneet. Mutta vaikka pääsiäinen oli lämmin (tänään 19 astetta), ovat järvet vielä jäässä.
Der Schnee ist bald verschwunden. Aber obwohl Ostern warm war (heute 19 Grad), sind die Seen noch zugefroren.
 Kuivan kesän ja syksyn jäljiltä on järvien vesi erittäin alhaalla. Tavallisesti nämäkin kivet ovat veden alla.
Nach dem trockenen Sommer und Herbst ist der Wasserspiegel sehr niedrig. Auch diese Steine liegen gewöhnlich unter dem Wasser.

 Vanha tuulimylly.
Eine alte Windmühle.

Täällä on myös ravirata, sen keskellä lampi.
Hier gibt es auch eineTrabrennbahn, und mitten drin liegt ein Teich.

2 kommenttia:

Pia kirjoitti...

Tuulimyllyt on ihania!

Kirlah kirjoitti...

Pia: nekin vain taitavat vähitellen rapistua!