tiistai 3. toukokuuta 2011

Tällaista "syötävää" - So was einzunehmen

Jo viikon olen noudattanut tällaista ruokavaliota. Kun yksi vaiva poistuu, toinen tulee tilalle: kurkkukipua, nuhaa, yskää, kuumetta, korvasärkyä, mitä vielä?
Schon seit einer Woche führe ich so eine Diät!! Wenn man eine Plage loswird, bekommt man sofort eine Neue: Halsschmerzen, Schnupfen, Husten, Fieber, Ohrenschmerzen und was alles noch!

2 kommenttia:

anja kirjoitti...

No voi että! Kovin on merkilliseksi mennyt ruokavaliosi! Vanha konsti on mustaviinimarjamehu, nykykonsti Finnrexin. Sitä voisit vielä kokeilla, saa apteekista eri makuja.

Kirlah kirjoitti...

Anja: kyllä tämä ei vanhoilla konsteilla lähde eikä millään uusillakaan. saahan sen helpottumaan noilla tableteilla yms. mutta lopullisesti ei lähde minnekään.
Minusta siksi outoa, että minulla on äärettömän harvoin mitään tauteja. Mutta pitänee vielä kokeilla tuota mainitsemaasi juttua, en ole ennen käyttänyt.