sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

Juhannusaattona - Am Mittsommerabend

 Onneksi ei juhannusaattona satanut. Jälkikasvu tuli kylään.
Zum Glück hat es am Mittsommerabend nicht geregnet. Der Nachwuchs ist zu Besuch gekommen.

 Päivällä oli satamassa markkinat ja vilskettä.
Am Tag gab es im Hafen den Markt und viel Betrieb.

Kotipihassa pelasimme erilaisia pelejä.
Zu Hause haben wir allerlei Spiele gespielt.

Illalla oli monin paikoin kokkoja. Me kävimme kahdella kokolla.
Am Abend wurden an vielen Stellen grosses Feuer gezündet. Wir haben zwei Feuer besichtigt.

2 kommenttia:

Rosina kirjoitti...

Melkein pudotin silmäni, kun näin nuo Crocksit vai kuinka niitä nimitetään?
Minkälainen muovijätemäärä niistä maapallolle kehittyykään!
Mutta kokko oli komea! :))

Kirlah kirjoitti...

Rosina: Crocksit on värikkäät, mutta olet oikeassa. Me hukumme ennen pitkää muoviin.