torstai 21. heinäkuuta 2011

Vesikasveja -Wasserblumen

Retki luontoon tuotti myös valokuvia. Käyhkään kanava Ruokolahdella, Imatran lähellä.
Einige Fotos von einem Naturausflug. Das ist die Kanäle von Käyhkää in Ruokolahti, in der Nähe der Stadt Imatra.

 Pienistä lammista läytää kaikkea mielenkiintoista.
Ulpukka.
 Die kleinen Teiche sind am interessantesten.
Gelbe Teichrose.
 Lumme, Etelä-Savon maakuntakukka.
Seerose, die "Landschaftsblume" dieser Gegend, Süd-Savo.

Nuottaruoho, joka aiottiin ensin nimetä maakuntakukaksi.
Zuerst wollte man diese Wasserlobelie als das Kennzeichen dieser Gegend nennen.
Raate.
Fieberklee.
 Vesitatar.
Wasser-Knöterich.



Ei kommentteja: