tiistai 2. elokuuta 2011

Kansainvälisiä vieraita - Internationale Gäste

 Luonto, rauha, hiljaisuus. Näitä ulkomaalainen ajattelee usein Suomesta.
Natur, Ruhe und Stille. Das sind Begriffe, die ein Ausländer oft mit Finnland verknüpft.

 Saimaan seudulla vieraili heinäkuun alussa kansainvälisen median ryhmä. Vierailun järjesti Visit Finland ja Matkailun edistämiskeskus. Pari artikkelia on jo julkaistukin, yksi englanniksi ja toinen espanjaksi.

Das Saimaa-Seen-Gebiet wurde von Vertreter der internationalen Medien besucht. Der Besuch wurde von Visit Finnland und Finnish Tourist Board veranstaltet. Ein paar Artikel von der Reise sind schon veröffentlicht worden. Einer auf Englisch und ein anderer auf Spanisch/en español.


2 kommenttia:

Yaelian kirjoitti...

Upeita kuvia!

Kirlah kirjoitti...

Yaelian: kiitos kiitos.