maanantai 1. elokuuta 2011

Kirsikoita - Kirschen

 Vaikka kirsikat kukkivat keväällä näin komeasti...
Obwohl die Kirschen so schön im Frühling blühten...
...ei niistä tullut kuin näin paljon kirsikoita. Mutta tämä oli enemmän kuin tavallisesti.
Eikä niissä ollut juuri mitään makuakaan. Keitin ne hilloksi ja sain yhden litran kirsikkahilloa.
Kova työ kivien kanssa!
...gab es nur so wenig Kirschen. Trotzdem war das viel mehr als gewöhnlich.
Und fast keinen guten Geschmack. Ich habe sie eingekocht und habe einen Liter Kirschenmarmelade bekommen.
Harte Arbeit mit den Kernen!

Ei kommentteja: