tiistai 9. elokuuta 2011

Saimaan ympäri - Um den Saimaa-See herum

 Muutamia kuvia Saimaan ympäri -matkalta. Ylhäällä Partakoski Savitaipaleelta.
Einige Bilder von der Rundreise um den grossen Saimaa-See herum. Oben die Stromschnelle Partakoski in Savitaipale.
 Suomenniemen kirkko.
 Die Kirche in Suomenniemi.

 Kärnäkosken linnoitusta Savitaipaleella, 1700-luvulta.
 Die Ruinen der Festung Kärnäkoski in Savitaipale. (Vom 18. Jhr).
 Kuivaketveleen linnavuori Taipalsaarella.
Die Wallburg Kuivaketvele in Taipalsaari. 
Osa hiekkalinnaa Lappeenrananssa. Joka kesä rakennetaan uusi hiekkalinna.
 Ein Teil von der Sandburg in Lappeenranta. Die Burg wird jeden Sommer neu gebaut.
 Lappeenranta.

Ei kommentteja: